مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-10دانش

میز دانشجو| شرایط و تعداد ضامنین برای وام های دانشجویی


میز دانشجو در این قسمت به تعداد و شرایط ضامنین برای وام دانشجویی می پردازد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ این قسمت از میز دانشجو به تعداد ضامنین برای ضمانت وام های دانشجویی وشرایط ضامنین برای بهره مندی وام های دانشجویی می پردازد.

ـ تعداد ضامنین برای ضمانت وام های دانشجویی: به منظور تسهیل در بهره مندی دانشجویان متقاضی وام و حمایت از دانشجویان مستعد کم بضاعت، تعداد ضامنین برای ضمانت بازپرداخت وام های دانشجویی به شرح ذیل می باشد: 1_ برای دریافت وام های دانشجویی تا سقف مبلغ 150 میلیون ریال، معرفی یک نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده 11 الزامی است.

2 _ برای دریافت وام های دانشجویی تا سقف مبلغ 300میلیون ریال، معرفی یک نفر ضامن رسمی یا پیمانی و یا دو نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده 11 الزامی است.

3_ برای دریافت وام های دانشجویی بیش از مبلغ 300میلیون ریال، معرفی یک نفر ضامن دیگر (علاوه بر ضامنین قبلی ) صرفا از میان کارکنان رسمی و پیمانی واجد شرایط در ماده 11 الزامی است.

ـ شرایط ضامنین برای بهره مندی وام های دانشجویی: 1ـ کارکنان رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی و همچنین کارکنان قراردادی آن دستگاه ها با حداقل 5 سال سابقه کار و دارای شناسه کارمندی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| شرایط و تعداد ضامنین برای وام های دانشجویی

میز دانشجو| شرایط و تعداد ضامنین برای وام های دانشجویی